18 mrt 2012

Verhaal in het kind

In opdracht van Onur Kilincci voor zijn site www.onurkilincci.com


Gesloten ogen openen de mijne verder. Zijn levensadem adem ik in. Hij komt door het oog van de camera dichterbij. Hier wordt het gezegd door te kijken. Dekens worden opzij geschoven, familie en vrienden worden een eigen cultuur, grenzen van landen worden omarmd. Soort van een sprookje, zonder een slecht of een goed einde, alleen alle hedens samen die zijn verhaal vormen.

Je verhaal in het kind

Op blauw omringd door dolfijnen

Zeeen over gaan

Tot liefde naast je slaapt

Het beweegt mij, ik blijf hier nog even stilstaan. Ik word onderdeel van waar ik nooit volledig onderdeel van kan zijn. Alhoewel ik al meer dan tien jaar deelneem aan zijn reis, vanaf de eerste foto meegenomen. Gevangen in zijn verhaal, verlaat ik mijn woorden...

- Viviane Rose

Geen opmerkingen:

Een reactie posten